محل لوگو

ترمیم و جوانسازی پوست


راه های جوانسازی و ترمیم پوست چیست؟

پوست بدن و به خصوص پوست صورت یکی از اعضای کلیدی بدن است . پوست بدن و پوست صورت تاثیر زیادی در زیبایی فرد ایفا می کند. کلینیک آریاایران نوین ارئه دهنده خدمات زیبایی و ترمیم پوست می باش. جوانسازی پوست با بوتاکس ، جوانسازی پوست با فیلتر های بافت نرم ، جوانسازی پوست با میکرونیلدینگ ، جوانسازی پوست با لیزردرمانی راه های موثر برای زیباسازی و ترمیم پوست و جوانسازی پوست می باشند.

درمورد روش جوانسازی پوست با بوتاکس چه می دانید؟

تزریق بوتولینوم توکسین، که با عنوان بوتاکس معروف است، تقریبا عوارض ناخوشایند ندارد.بوتاکس خطرات بسیار کمی برای پوس ایجاد می کند و انجام بوتاکس ، نیازی به دوره‌ ی ریکاوری ندارد.تزریق بوداکس در برطرف کردن موقتی چین و چروک‌های ریز صورت، گردن و پیشانی بسیار موثر است.

برجسته کردن گونه ها

درمورد روش جوانسازی پوست با فیلترهای بافت نرم چه می دانید؟

فیلرهای بافت نرم به زیر پوست تزریق می شود و می‌تواند استخوان گونه را برجسته‌تر نشان داده است.خط آرواره را پُرتر نشان دهد ، اسکارهای به جا مانده از آکنه یا جراحی را محو کرده، گونه‌های فرو رفته و گودی چشم‌ها را پُر کند.این روش بسیار موثری در جوانسازی پوست است.

درمورد روش جوانسازی پوست با میکرونیلدینگ چه می دانید؟

در روش میکرونیدلینگ ، پزشک وسیله‌ای برق یا باتری را که دارای سوزن‌های بسیار ریز و تیز است را به صورت مکرر وارد پوست می‌کند که بیمار دردی را احساس نمی کند.آسیب های ریزی که این سوزن ها در پوست ایجاد می کنند ، باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود .روش کم خطرتر و کم هزینه تر ، استفاده از موادی چون هیالورونیک یا اسید اسکوربیک می باشد .در این روش ، ماده عمیق تر و بیشتر به پوست نفوذ کند.

درمورد روش جوانسازی پوست با لیزردرمانی چه می دانید؟

روش CO2لیزر

روش CO2لیزرتوانایی لیزردرمانی برای هدف گرفتن سلول‌ هایی خاص در لایه‌ های متفاوت پوست باعث می شود که بتواند عوارضی چون خال لکه شرابی (پورت واین)، ماه گرفتگی رنگدار و رگ‌های عنکبوتی را درمان کند.این روش در جهت جوانسازی پوست بسیار موثر است.لیزردرمانی می‌تواند حفره‌ های به جا مانده از آکنه و بسیاری از اسکارها را محو کند.پزشک متخصص پوست می‌تواند به بیمار کمک کند که چه نوع لیزر درمانی مناسب پوست بیمار است. انتخاب روش های توضییح داده شده با توجه به شرایط بیمار و میزان هزینه ای که برای زیباسازی پوست خود در نظر دارد و تجویز پزشک زیبایی تعیین می شوند.

  انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 40

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما